کفپوش پی وی سی چیست؟ | قیمت کفپوش پی وی سی | آرشا سرام

کفپوش پی وی سی چیست؟

تا به حال بسیاری نام پی وی سی (PVC) را شنیده ایم. در حقیقت پلی وینیل کلراید (Polyvinyl Chloride) یک محصول شیمیایی بوده که به تدریج جای برخی مصالح و مواد را می گیرد. آمارها حاکی از آن است که بیش از نیمی از پی وی سی تولید شده در دنیا در صنعت ساختمان مصرف می گردد. این پلیمر، ویژگی های کم نظیری داشته و در عین حال انواع کاملا مختلفی دارد.

مثلا نوع نرم پی وی سی در ساخت کفپوش PVC که نرم و انعطاف پذیر است کاربرد داشته و نوع سخت آن نیز UPVC بوده که در ساخت در و پنجره کاربرد دارد. اگر شما اندکی در بازار درباره کفپوش پی وی سی( pvc) تحقیق نمایید،حتما با کفپوش های پلاستیکی مواجه خواهید شد که با اصطلاحاتی نظیر وینیل یا پی.وی.سی خطاب می گردند.

این کفپوش ها در حقیقت یک نوع پلیمر لاستیکی نرم بوده که به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار گرفته اند.لازم به ذکر است که این کفپوش ها معمولا ضدآب بوده و از قابلیت شستشو نیز برخوردارند. به علاوه این کفپوش ها راحت و نرم به نظر رسیده و حس بصری یک فضای آرام و راحت را به بیننده منتقل می نمایند. در کنار این همه، این کفپوش ها عایق خوبی نیز به شمار رفته و در تابستان ها خنک و در زمستان ها گرم می باشند.

لازم به ذکر است که از لحاظ هزینه نیز این کفپوش ها بسیار ارزان تر از سایر کفپوش ها عرضه می گردند. با این حال بزرگ ترین ایرادی که به کفپوش های پلاستیکی وارد است، این است که این کفپوش ها به سرعت زیبایی اولیه خود را از دست داده و کهنه و فرسوده می گردند. به مرور زمان فرورفته به نظر رسیده و استحکام سطحی خود را از دست می دهند.

متاسفانه این کفپوش ها در برابر خش مقاومتی نداشته و پس از مدتی خش بر می دارند. از لحاظ ایمنی نیز این کفپوش ها آتش زا می باشند.این ها همه در حالی است که در کفپوش های پی وی سی (PVC)، سطح رویی و زیرین به وسیله یک فیلم یا لایه ای از جنس PVC که طرح و رنگ کفپوش به شمار می رود پوشیده گردیده و لایه رویی آن بی رنگ و براق بوده و دارای برجستگی های بسیار ریزی می باشد.


کفپوش چرم فکفپوش رنگ آمیزی،کفپوش سه بعدی

کفپوش پی وی سی سه بعدی

کفپوش  پی وی سی( pvc )سه بعدی گاهی ما را وحشت زده می کنند. به یکباره وارد اتاقی می شوید که احساس می کنید الان پایتان خیس می شود و یا اینکه ممکن است طعمه ی یک حیوان وحشتناک شوید. کفپوش های سه بعدی دریایی و یا شکل حیوانات جزو کف پوش های زیبا هستند که در سرتاسر دنیا هنرمندان بسیاری برای طراحی آنها فعالیت می کنند.

کفپوشپی وی سی( pvc )سه بعدی نوعی از کفپوش است که این روزها بسیار متداول گشته و بازار کفپوش را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. به همین جهت ترجیح دادیم که آن را به عنوان گزینه ی مهم در بحث انتخاب کفپوش مطرح نماییم.

این کفپوش جلوه ای تازه به محیط داخلی خانه شما داده و هرکسی که وارد خانه می گردد را کاملا شگفت زده می سازد. معمولا واکنش افراد در مقابل این کفپوش، این است که در لحظه اول نمی توانند باور کنند که کف خانه اصلا وجود دارد! برای این که این موضوع را بهتر درک کنید.در مجموع بایستی بگوییم

اگر به دنبال کفپوشی خاص و ویژه هستید، به طور قطع کفپوش سه بعدی یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. این کفپوش با استفاده از چاپ سه بعدی و نیز رزین اپوکسی اجرا شده و شاید بتوان آن را خاص ترین نوع کفپوش دانید که زیبایی کاملا منحصربه فردی دارد.

رنگ آمیزی

تعجب نکنید،جنس این کفپوش از کاشی نیست،فقط با رنگ در طراحی بر روی سیمان  اجرا شده است،این کار هم به نوبه خود جالب و کم هزینه است.

کفپوش چرم

همچنین اگر دوست دارید محیطی گرم و نرم داشته باشید به شما پیشنهاد میکنیم از کفپوش های چرمی استفاده کنید،این کفپوش ها برای محیط منزلتان بسیار مفید و مناسب هستند. تجربه شخصی نشان داده است که این کفپوش ها به زانو ها و کمر آسیب نمی رسانند و عایق بسیار مناسبی هستند. البته اگر از جنس مناسب و فوم دار برای این کار استفاده کنید.

کفپوش چوب پنبه ای و کفپوش شیشه ای

کفپوش از شیشه ها

اگر دوست دارید محیطی روشن و جالب داشته باشید و همه را شگفت زده کنید، می توانید از کفپوش های شیشه ای استفاده کنید و در زیر آن از لامپ هایی برای نورپردازی و زیباتر جلوه دادن آن استفاده کنید.

البته باید در نظر داشته باشید که از نظر ارتفاعی فضایی مناسب برای آنها در نظر بگیرید و نکته ی دیگر اینکه از شیشه های مات برای این کار استفاده کنید تا محتویات زیر آن مشخص نباشد و در عین حال بتوانید از نور آن بهره مند شوید.

کفپوش پی وی سی چوب پنبه ای

این کفپوش پی وی سی( pvc )چوب پنبه ای بسیار زیبا هسنتد و کاملا ضد آلرژی هسنتد. محیطی گرم و زیبا را می توانید با این کفپوش ها برای خود به وجود بیاورید. این کفپوش ها کاملا با محیط زیست سازگار هستند و با این کار میتوانید کمکی به آیندگان کرده باشید.

انواه کفپوش پی وی سی:طرح فرش و حساس به فشار

کفپوش حساس به فشار

این نوع کفپوش پی وی سی (pvc )می توانید وسیله ی مناسبی برای بازی کودکانتان باشد و کودکانتان را به تحرکی و و سرخوشی وادارد. این کفپوش های فانتزی حساس به فشار هستند و با قدم نهادن بر روی این کفپوش ها مواد رنگی داخل آن حرکت کرده و جابجا می شوند و در این جابجایی طرح ها و شکل های جدید به وجود می آید.

کفپوش طرح فرش

آیا از کفپوش و فرش خانه تان خسته شده اید؟ اگر ساختمانی مدرن دارید و دوست دارید از کفپوش های سنتی برای دکوراسیون منزلتان استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنیم از این نوع کفپوش استفاده کنید.

سخن آخر

کفپوش pvc محصولی دکوراتیو است که وظیفه‌ی پوشش کف را به عهده دارد. در انتخاب کفپوش پی وی سی( pvc) مناسب باید به عواملی مانند استقامت، عایق بودن، هزینه، راحتی در نظافت دقت کرد. سرامیک یکی از بهترین کفپوش هاست که می‌توان با خیال راحت در محیط‌ های مرطوب مانند دستشویی و آشپزخانه کار کرد. گروه آرشا سرام سرامیک های ۸۰*۸۰  ، ۱۰۰*۱۰۰ خود را با نازل ترین قیمت و با حذف واسطه های به فروش می رساند. برای دریافت اطلاعات کامل محصولات با ما تماس بگیرید.

حتما ببینید

سنگ توالت

همه چیز درباره توالت ایرانی | آرشا سرام

توالت ایرانی (توالت سنتی) که با نام توالت آسیایی و توالت شرقی هم شناخته می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *