وال هنگ | آرشا سرام

وال هنگ چیست؟

وال هنگ چیست

در لغت به معنای آویزان از دیوار است wall hang و به طور کلی برای تجهیزاتی که پایه نداشته و بر روی دیوار نصب می شوند استفاده می شود.
امروزه با توجه به افزایش تعداد جمعیت و تغییر سبک زندگی به مدرنیته و آپارتمان نشینی شاهد کم شدن فضای داخلی منازل و استفاده از روش ها و طراحی وسایلی که فضایی کمتری را اشغال می کنند هستیم.وال هنگ هم یکی از همین ابداعات است.
این نوع توالت ها کاملا روی دیوار نصب شده و هیچ تماسی با سطح زمین ندارند و کم ترین فضای ممکن را به عنوان یک توالت فرنگی اشغال می کنند.

امروزه این نوع از توالت به دلیل مزایا، امکانات و طراحی خاصی، طرفداران زیادی پیدا کرده است. ما در این مقاله قصد داریم تا به طورکامل شما را با وال هنگ و مزایا و معایبش آشنا کنیم تا پس شناخت و کسب اطلاعات بیشتر نسبت به این توالت ها بتوانید بهترین انتخاب را برای سرویس بهداشتی منزل خود داشته باشید.

مزایا استفاده از تجهیزات وال هنگ یا استراکچر 

۱-مقاومت زیاد: تکیه گاه آن فقط یک پایه نیست و از کل دیوار به عنوان نقطه اتکا استفاده می کنند، همین موضوع باعث می شود تا از استحکام و مقاومت بیشتری در مقابل ضربه و فشار برخوردار باشند.


۲
-اشغال فضایی بسیار محدود: فضای بسیار کمتری را اشغال می کنند. برای درک بهتر این موضوع یک توالت فرنگی عادی و یک توالت فرنگی توکار را تصور کنید؛ در مورد اول تمامی فلاش تانک و پایه توالت فرنگی فضای بسیار زیادی را به خود اختصاص داده اند و در مورد دوم تنها قسمت قابل مشاهده کاسه توالت فرنگی می باشد. حالاحمام را تصور کنید که تمام اجزای آن از جمله روشویی و دوش حمام نیز به صورت وال هنگ به کار برده شده اند، قطعا در این مکان شما فضای باز بیشتری را در اختیار دارید.


۳
-کاهش صدا: یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از توالت فرنگی توکار،کاهش صدا است.به دلیل قرار داشتن لوله های آب و فلاش تانک در داخل دیوار، سر و صدای مربوط به عبور آب بسیار کاهش می یابد و صدایی از داخل توالت به بیرون راه پیدا نمی کند.
۴
-شست و شو آسان وال هنگ: به دلیل نداشتن پایه های مختلف و فلاش تانک و قسمت های اضافی می توانید به راحتی شست وشو انجام داد
۵-امکان تنظیم ارتفاع:با نصب تجهیزات به صورت وال هنگ می توان ارتفاع آن را هنگام نصب به اندازه و ارتفاع دلخواه خود انتخاب و تنظیم کنید. 

 

مزایا و معایب استفاده از وال هنگ

معایب استفاده از وال هنگ چیست؟

قبل از هر چیز باید بدانید استفاده از هرنوع تجهیزات سرویس های بهداشتی ویژگی خاص خود را دارند لذا آشنایی با معایب هر سیستم به شما کمک می کند تا انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.


۱
-خرابی و تعویض وال هنگ: خرابی تجهیزات وال هنگ اگر از قسمتی که داخل دیوار تعبیه شده باشد مشکل ساز است. شما برای تعمیر آن قسمت ها باید دیوار را خراب کنید. این مسئله هم زمان بر است و هم هزینه ی بیشتری دارد.
۲-وجود فضای خالی داخل دیوار:برای نصب و استفاده از وال هنگ در قسمتی از دیوار نیاز به فضای خالی دارید. پس اگر سرویس بهداشتی ای با دیوار های کم قطر و نازک دارید استفاده از وال هنگ مناسب نیست.
۳
-دشواری نصب: برای نصب این نوع تجهیزات شما احتیاج به یک متخصص دارید.
۴-قیمت تجهیزات وال هنگ: یکی از اصلی ترین معیار های انتخاب و خرید یک محصول قیمت و هزینه ی آن است. 

راهنمای خرید وال هنگ

خرید وال هنگ 

توالت فرنگی و دستشویی های جدید و مدرن قابلیت نصب روی دیوار را دارند و دیگر از پایه های قطور سنگی خبری نیست. این یک خبری خوشی ست برای آنهایی که روی نظافت و زیبایی سرویس بهداشتی و دستشویی خانه خود وسواس زیادی دارند. وال هنگ که به مرور زمان جایگزین توالت های فرنگی معمولی می شودبه دلیل قرار گرفتن مخزن در داخل دیوار فضای کمتری را اشغال می کنند. همچنین به دلیل نصب بصورت آویز و فاصله از کف امکان تمییز کردن راحت کف سرویس را می دهد.

خرید وال هنگ آرشا سرام به دلیل زیبایی، کیفیت بالا و لعاب درجه یک پاکیزگی و نظافت را به محل زندگی شما می آورد. شرکت آرشاسرام دارای ۲ مدل از این توالت می باشد که مدل A-138 دارای سایز ۵۶۰*۴۶۵*۳۴۵ mm و آکس۲۵۰ mm  و مدل ویترا مات دارای سایز ۵۶۰*۴۲۰*۳۲۰ mm می باشد. فلاش تانک وال هنگ آرشا سرام نیز مدل ۰۲۴ و سایز ۱۲۵*۴۱۰*۱۱۰۰ mm می باشد. برای مشاهده عکس ها روی لینک وال هنگ آرشا سرام کلیک کنید.

کلام آخر
در این مقاله تلاش کردیم تا شمارا با تمامی نکات استفاده از وال هنگ آشنا کنیم تا بتوانید بهترین تصمیم را طبق سلایق و امکانات خود داشته باشید. توالت فرنگی و دستشویی های جدید و مدرن قابلیت نصب روی دیوار را دارند و دیگر از پایه های قطور سنگی خبری نیست.

این یک خبری خوشی ست برای آنهایی که روی نظافت و زیبایی سرویس بهداشتی و دستشویی خانه خود وسواس زیادی دارند.

وال هنگ که به مرور زمان جایگزین توالت های فرنگی معمولی می شودبه دلیل قرار گرفتن مخزن در داخل دیوار فضای کمتری را اشغال می کنند. همچنین به دلیل نصب بصورت آویز و فاصله از کف امکان تمییز کردن راحت کف سرویس را می دهد.

این طراحی امروزه مورد توجه و استقبال شدیدی از مصرف کنندگان قرار گرفته و توانسته جایگاه خود را به خوبی تثیبت کند.

به یاد داشته باشید وال هنگ تنها در نصب و استفاده توالت فرنگی استفاده نمی شود بلکه در نصب دیگر قطعات مانند سیفون هم به کار می رود .در صورت داشتن فضای کافی و مناسب می توانید تمام تجهیزات سرویس بهداشتی خود را به سبک وال هنگ نصب کنید .

از فضای کاملا مدرن و مینیمال و ایجاد شده نهایت لذت را ببرید. آیا شما نیز تجربه استفاده از تجهیزات وال هنگ را داشته اید؟


هنگام خرید وال هنگ حتما به جنس و کیفیت آن توجه کنید. درصورت احتیاج به مشاوره با شماره ۰۹۱۲۱۴۹۷۸۵۹ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان قبل از خرید گروه آرشاسرام با برندآرشاسرام بهره مند شوید. قیمت و کیفیت واقعی را از ما بخواهید.

 

حتما ببینید

سنگ توالت

همه چیز درباره توالت ایرانی | آرشا سرام

توالت ایرانی (توالت سنتی) که با نام توالت آسیایی و توالت شرقی هم شناخته می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *